Blog - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Andrew Aue - WaarBenJij.nu Blog - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Andrew Aue - WaarBenJij.nu

Blog

Door: aaue

Blijf op de hoogte en volg Andrew

04 Juni 2018 | Nederland, Naaldwijk

Deze week zijn Sanne en ik heel hard aan het werk voor Pallet Design Contest. We hebben met trots een mooi draaiboek hiervoor opgeleverd en we hebben behoorloijk veel aandacht van de media.

We staan met Pallet Design Contest zelfs met grote artikelen in de krant;)

Met veel plezier worden jullie blogs gelezen. Het is fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden. Sommige studenten kunnen daar nog wat van leren, nog niet alle blogs zijn gevuld!

Helaas moeten we er toch een opmerking over maken gezien de nieuwe wet over privacy. Jullie blogs mogen blijven bestaan en gevuld worden, maar jullie moeten op de inhoud gaan letten. Je mag wel vertellen op welke afdeling je bijvoorbeeld hebt meegelopen, maar je mag geen processen beschrijven. Ook mogen jullie geen foto's van het bedrijf online plaatsen of namen noemen.

Als je gewinkeld hebt, op een terrasje zit, iets bezoekt of noem maar op wat je in je vrije tijd doet, dat mag uiteraard wel en vinden we ook heel leuk om te zien.
Hopelijk is voor jullie duidelijk wat nu wel en niet mag. Alles wat bedrijfsgerelateerd is, moet dus eigenlijk heel vaag blijven. Als je twijfelt over een foto of een tekst, doe het dan voor de zekerheid niet.