Tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Andrew Aue - WaarBenJij.nu Tijd vliegt voorbij! - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Andrew Aue - WaarBenJij.nu

Tijd vliegt voorbij!

Door: aaue

Blijf op de hoogte en volg Andrew

18 Mei 2018 | Nederland, Naaldwijk

Wat vinden jullie van het resultaat van mijn bloemlessen (zie foto's)?

Weer een dag dichter naar de diploma-uitreiking. Alle niveau's van Bloem & Design zijn deze week bij elkaar gekomen, om hun aanvraag te doen voor het examen. Natuurlijk zijn er een aantal studenten, die hun voorwaardendossiers niet af hebben en op het laatste moment hun zaken willen regelen. Soms gaat dat niet goed en dat betekent vertraging voor hun studie. Ik hoop dat we volgende schooljaar ruim voor de deadline de voorwaardendossiers afgerond hebben en dat niemand in de problemen komt.

Van Natasja en Tiffany ontvang ik inmiddels berichten en houden ze wekelijks hun blog bij. Ik hoop dat jullie ook direct met de opdrachten zijn gestart, want dan heb je aan het einde van je stage geen stress meer en alles afgerond. Met Sanne zijn we hard aan het werk voor Pallet Design Contest en we hopen natuurlijk op een succesvolle derde editie. We hebben nu meer dan 100 deelnemers en daar zijn wij trots op!

Voor jullie heb ik een prachtige kans, om volgend schooljaar bij www.flowerfactor.com het gehele jaar stage te lopen. N.a.w. moet je in schooljaar 2018-2019 de eerste en tweede periode op de dinsdagen, derde periode dinsdag en vrijdag en vierde periode dinsdag t/m vrijdag stage volgen.

Ze zoeken een stagiaire met de volgende eigenschappen:
-enthousiast
-gemotiveerd
-leergierig
-lange werkdagen kunnen maken
-out of the box kunnen denken/handelen

Opmerking:
-mocht het om een jaar gaan (super) dan zouden zij een beoordeling in december plaats vinden en afhankelijk daarvan door gaan met de stagiaire of niet.

Werkzaamheden:
-ondersteunen in het creëren
-ondersteunen bij events
-webredacteuren helpen/assisteren
-meedenken, je creativiteit kun je de vrije loop laten
-diverse ondersteunende werkzaamheden (denk aan planten verzorgen… etc...)


Bij Fleur89 in Wateringen hebben ze op zaterdag een vacature:
- mail mij en ik stuur je de vacature;)

Laat mij per direct weten of je belangstelling hebt. Graag ook Anja en Karin delen met waarbenijij.nu

Succes iedereen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2018

Blog

26 Mei 2018

Rijksmuseum

18 Mei 2018

Tijd vliegt voorbij!

07 Mei 2018

London

30 April 2018

Mei-vakantie
Andrew

Lentiz MBO Westland Bloem & Design

Actief sinds 13 Feb. 2018
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 3904

Voorgaande reizen:

13 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: