Mei-vakantie - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Andrew Aue - WaarBenJij.nu Mei-vakantie - Reisverslag uit Naaldwijk, Nederland van Andrew Aue - WaarBenJij.nu

Mei-vakantie

Door: aaue

Blijf op de hoogte en volg Andrew

30 April 2018 | Nederland, Naaldwijk

Goedemorgen iedereen,

Na Walibi ben ik gestart met objecten maken en schilderen voor tentoonstellingen. Stel je voor... een oude spijkerbroek, een overhemd vol met verf en mijn haar op een staart. Volop aan de slag! Daarnaast kan ik het niet laten om ook wat voor school te doen. Vooral de projecten Zomerbloemententoonstelling en Pallet Design Contest hebben mijn aandacht.

Hartelijke groet,

Andrew Aué

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Naaldwijk

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2018

Blog

26 Mei 2018

Rijksmuseum

18 Mei 2018

Tijd vliegt voorbij!

07 Mei 2018

London

30 April 2018

Mei-vakantie
Andrew

Lentiz MBO Westland Bloem & Design

Actief sinds 13 Feb. 2018
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 3903

Voorgaande reizen:

13 Februari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: